Mitä todellisuus on?

"Kukaan ei palvele vaikka maksan mielelläni"

Perjantai 22.9.2017 klo 14.10 - Raimo Julkunen

Luin tänään niin kuin monena muunakin päivänä Kauppalehteä! Se kirjoittaa tietenkin taloudesta ja tehokkuudesta ja hehkuttaa trendejä. Siinä vei kuitenkin huomioni teksti, joka on blogini otsikko! Mitä onkaan tehokkuus? Onko se todella sitä että jokaisen tulee omaksua kaikki ne järjestelmät mitä digitekniikka on tuonut tullessaan? Sitä kysyi Heikki Haapavaarakin kolumnissaan. On varmaa että digitekniikka auttaa monissa asioissa mutta ei kaikissa! Yksi päällimmäisistä myyteistä on se että kaikki haluavat palvelua netissä - eivät kaikki. Usein vedotaan että suurin osa asiakkaista valitsee nettipalvelun. Entä jos muu palvelu on kaukana, silloin joko ei ole palvelua tai on tyydyttävä nettipalveluun. Kyse ei varmaankaan ole pelkästään palvelujen tuottajien asenteesta vaan kaiketi myös meistä käyttäjien. Me emme nykyisin vaadi sitä mitä voisimme! Pitäisikö meidän ryhdistäytyä ja pitää huolta että oikeuksiamme ei väheksytä!!

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: asiakkuus, palvelu, kauppalehden kolumni, Heikki Haapavaara, sähköinen viestintä voi olla hankalaa,